Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

KLARNA

CZYM JEST KLARNA?

Klarna to metoda płatności, dzięki której zrobisz zakupy w sklepie ICHESTER bez konieczności natychmiastowej zapłaty. Płatność za te zakupy może być odroczona nawet do 30 dni!

JAK TO DZIAŁA?

 

  • Jeśli zrobiłeś zakupy za dowolną kwotę, przy składaniu zamówienia wybierz opcję "Płacę później" jako metodę płatności.
  • Podaj podstawowe dane potrzebne do realizacji płatności przez Klarna.
  • Otrzymujesz zamówione produkty.
  • Masz 30 dni na dokonanie płatności lub zwrot produktów.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Najczęściej Zadawane Pytania
Czym jest Klarna?

Klarna jest szwedzkim dostawcą usług płatniczych, który ponosi pełną odpowiedzialność za Twoją płatność. Klarna jest dostawcą smoooth płatności do ponad 200 000 sklepów online. Ponad 90 milionów konsumentów na całym świecie zaufało firmie Klarna w zakresie bezpiecznej obsługi ich płatności.
Najczęściej Zadawane Pytania
Jak działa usługa „Zapłać za 30 dni”?

Aby skorzystać z opcji „Zapłać za 30 dni”, wymagane jest ukończenie co najmniej 18 lat. Mimo że ta usługa jest szeroko promowana, możliwość skorzystania z niej zależy od Twojej sytuacji finansowej. Wybierając opcję „Zapłać za 30 dni”, nasza ocena nie będzie miała wpływu na Twoją zdolność kredytową.
Najczęściej Zadawane Pytania
Czy mogę skorzystać z usługi „Zapłać za 30 dni”?

Aby skorzystać z funkcji "Zapłać za 30 dni", musisz mieć ukończone co najmniej 18 lat. Mimo że ta opcja jest powszechnie reklamowana, dostępność zależy od Twojej sytuacji finansowej. Wybierając "Zapłać za 30 dni", nasza ocena nie wpłynie na Twoją zdolność kredytową.
Najczęściej Zadawane Pytania
Jak zwiększyć swoje szanse na skorzystanie z usługi „Zapłać za 30 dni”?

Klarna wyróżnia się oferowaniem usługi "Zapłać za 30 dni" na podstawie różnych czynników, takich jak wartość zamówienia, historia zakupów oraz dostępność produktu. Jeśli masz 18 lat lub więcej, możesz zwiększyć swoje szanse na uzyskanie opcji "Zapłać za 30 dni", podając pełne imię i nazwisko, dokładny adres oraz wybierając dostawę na zarejestrowany adres rozliczeniowy. Wszystkie zamówienia są oceniane indywidualnie. Przyznanie opcji "Zapłać za 30 dni" w przeszłości nie gwarantuje automatycznego przyznania jej dla każdego kolejnego zamówienia. Podobnie, odrzucenie wniosku o "Zapłać za 30 dni" nie oznacza, że wniosek będzie odrzucony w przyszłości.
Najczęściej Zadawane Pytania
Czy będzie przeprowadzone sprawdzenie historii kredytowej dotyczące mnie?

Klarna oferuje możliwość dokonywania nierejestrowanych zapytań, zwanych również miękkimi sprawdzaniami historii kredytowej. Te zapytania nie wpływają na Twoją ocenę wiarygodności kredytowej i są dostępne tylko dla Ciebie i Klarny. Nie są one udostępniane innym pożyczkodawcom. Ani Klarna, ani ICHESTER nie przeprowadzają sprawdzania Twojej historii kredytowej w celu wpływu na Twój rating kredytowy.
Najczęściej Zadawane Pytania
Dlaczego nie otrzymałem oferty skorzystania z opcji "Zapłać za 30 dni"?

Mimo szerokiej promocji usługi "Zapłać za 30 dni", nie zawsze jest ona dostępna dla wszystkich. Decyzja o automatycznym generowaniu opcji "Zapłać za 30 dni" jest oparta na algorytmach uwzględniających różnorodne czynniki, takie jak wartość zamówienia, sklep internetowy, historia poprzednich zamówień oraz dostępność produktu. Alternatywnie, można sfinalizować zamówienie, dokonując płatności kartą kredytową lub debetową podczas procesu zamawiania.
Najczęściej Zadawane Pytania
Jakie metody płatności są dostępne w Klarna?

Masz możliwość dokonania płatności kartą debetową lub kredytową natychmiastowo podczas finalizacji zamówienia. Alternatywnie, możesz skorzystać z naszej usługi płatności "Płać za 30 dni", która umożliwia zapłacenie za produkty kartą kredytową lub debetową po otrzymaniu zamówienia. Zawsze możesz śledzić swoje zaległe płatności w aplikacji Klarna.
Najczęściej Zadawane Pytania
Co się stanie, jeśli zdecyduje się zwrócić lub anulować zamówienie?

Po zaakceptowaniu Twojego żądania anulowania lub zwrotu przez ICHESTER, Klarna anuluje fakturę lub zwróci Twoją płatność. Proces zwrotu zostanie natychmiast zaktualizowany w aplikacji Klarna.
Najczęściej Zadawane Pytania
Co się stanie, jeśli nie ureguluję płatności za zamówienie?

Płatność należy uregulować 30 dni po wysłaniu produktu. Aby wesprzeć Cię w terminowej spłacie, powiadomimy Cię dwa dni przed terminem płatności za pośrednictwem powiadomienia push z aplikacji Klarna lub e-maila przypominającego o konieczności zapłaty. W przypadku dużego opóźnienia, możemy skontaktować się również poprzez SMS lub list. Za opóźnienia w spłacie lub nieuregulowane płatności mogą być naliczane dodatkowe opłaty. Niespłacenie w terminie może skutkować odmową korzystania z usług Klarna w przyszłości. Jeśli płatność nie zostanie uregulowana, Klarna może skorzystać z pomocy zewnętrznej agencji w celu odzyskania należności. Współpraca z agencjami windykacyjnymi jest podejmowana jako ostateczność.
Najczęściej Zadawane Pytania
Poproszono mnie o przejście na stronę Klarna. Czy tak ma być?

Jeśli zdecydujesz się skorzystać z usługi „Zapłać za 30 dni”, otrzymasz od Klarny e-mail z dalszymi szczegółami dotyczącymi płatności. W wiadomości znajdziesz link do strony Klarna, gdzie możesz uregulować płatność kartą kredytową lub debetową. Dodatkowo, w aplikacji Klarna zawsze możesz znaleźć instrukcje dotyczące płatności.
Najczęściej Zadawane Pytania
Jakie informacje są wymagane podczas dokonywania zakupu?

Jeśli planujesz dokonać zakupu z Klarną, będziesz musiał/a podać swoje imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz numer PESEL. W niektórych przypadkach może być również wymagane podanie numeru telefonu komórkowego lub daty urodzenia. Wszystkie istotne informacje, w tym przypomnienia dotyczące płatności i linki do faktur online, zostaną wysłane na Twój adres e-mail. Warto podać poprawne dane, aby zapewnić otrzymywanie wszelkich istotnych komunikatów od Klarny.
Najczęściej Zadawane Pytania
Czy dane podawane przy płatności Klarna są bezpieczne?

Informacje o płatnościach są bezpiecznie przetwarzane przez Klarnę. ICHESTER nie otrzymuje ani nie przechowuje żadnych danych karty. Wszystkie transakcje są przeprowadzane poprzez połączenia zabezpieczone zgodnie z najnowszymi standardami protokołów bezpieczeństwa.
Najczęściej Zadawane Pytania
Czy mogę dokonać płatności przed terminem?

Masz możliwość dokonania płatności za zamówienie w dowolnym momencie po otrzymaniu wiadomości e-mail od Klarny z detalami dotyczącymi płatności. Aby uregulować płatność za zamówienie, wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w tej wiadomości e-mail lub w aplikacji Klarna.
Najczęściej Zadawane Pytania
Czy mogę sprawdzić, czy moja płatność została odebrana?

Jeśli dokonasz płatności kartą lub przelewem, ICHESTER natychmiast potwierdzi Twoje zamówienie. Jeśli skorzystasz z usługi „Zapłać za 30 dni” Klarna prześle potwierdzenie płatności na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Jeśli zapłaciłeś/aś, ale nie otrzymałeś/aś potwierdzenia, zawsze możesz sprawdzić status swojego zamówienia i płatności, logując się do aplikacji Klarna lub odwiedzając www.klarna.com/pl.
Najczęściej Zadawane Pytania
Co się stanie z moją fakturą w przypadku zwrotu towaru?

Po otrzymaniu zwrotu przez ICHESTER (częściowego lub całkowitego) i otrzymaniu potwierdzenia, zaktualizowana faktura zostanie przesłana przez Klarnę. W przypadku częściowego zwrotu, faktura zostanie zaktualizowana. Jeśli nastąpi pełny zwrot, faktura zostanie zamknięta. Możesz zawsze śledzić status swojego zamówienia w aplikacji Klarna.
Najczęściej Zadawane Pytania
Otrzymałem fakturę, ale towar jeszcze nie został dostarczony

Masz 30 dni na uregulowanie płatności, więc nie jest wymagane dokonanie płatności od razu. W przypadku zbliżającego się terminu płatności, a braku dostarczenia zamówienia, zalecamy skontaktowanie się z ICHESTER w celu sprawdzenia statusu przesyłki. Dodatkowo, możesz skontaktować się z obsługą klienta Klarna, aby ustalić przesunięcie terminu płatności lub wstrzymanie płatności w aplikacji Klarna do czasu otrzymania przesyłki.
Najczęściej Zadawane Pytania
Kiedy mogę się spodziewać zwrotu pieniędzy po anulacji zamówienia?

Po zarejestrowaniu przez sklep Twojej anulacji lub zwrotu, otrzymasz zwrot w ciągu 5 dni roboczych.
Najczęściej Zadawane Pytania
Jak zostanie zrealizowany zwrot pieniędzy po złożeniu prośby o zwrot?

Jeśli zapłaciłeś za zamówienie kartą, zwrot zostanie zrealizowany na tę samą kartę. W przypadku faktury, która nie została jeszcze opłacona, kwota zostanie pomniejszona o zwrot pieniędzy lub całkowicie anulowana.
Najczęściej Zadawane Pytania
Jeśli nie otrzymałem jeszcze e-maila z fakturą lub informacjami o płatności, co powinienem zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze e-maila z fakturą lub informacjami o płatności, możesz zalogować się do aplikacji Klarna lub odwiedzić stronę www.klarna.com/pl, gdzie znajdziesz wszystkie swoje zamówienia oraz informacje dotyczące zaplanowanej płatności.
Najczęściej Zadawane Pytania
Potrzebuję więcej informacji odnośnie płatnośći, Jak mogę się skontaktować?

W aplikacji Klarna, przejdź do zakładki Obsługa Klienta, gdzie znajdziesz listę często zadawanych pytań oraz możliwość skorzystania z czatu na żywo i kontaktu telefonicznego.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij
pixel